Blog

Jak poznat svého zákazníka

E-mail marketing, doručitelnost, otevíratelnost e-mailů a další tipy od Jana Spáčila, autora marketingového softwaru QUANDA. ? Jak poznat, co zákazník opravdu chce? ? Je otevíratelnost e-mailů 20% skvělé číslo? ? Je e-mailing vhodný i pro prodejce náhradních dílů na traktory? Poslechněte si rozhovor s Janem Spáčilem lektorem, online marketérem a autorem českého marketingového a e-mailingového softwaru QUANDA. Správa e-mailingu a nastavení e-mailingových...

Automatizace pohledem Jolany Novotné

Rozhovor s Jolanou Novotnou, pohybovou specialistkou, o jejích zkušenostech s e-mailingem v podnikání, automatizací, čistěním a budováním databáze kontaktů. Jolana Novotná absolvovala MasterClass Ziskový e-mailing, kde si dovednosti k tvorbě automatizací dále zdokonalila a již vidí výsledky nastavení, které ji zjednodušují podnikání a automaticky přivádí další objednávky. Přidejte se také do MasterClass TADY. Podívejte se na rozhovor a inspirujte se. Správa e-mailingu a nastavení e-mailingových nástrojů je...

E-mailing, nutné zlo?

Nahlídněte pod pokličku podnikání Jany Svobodové a jejích marketingových metod. E-mailing je součástí podnikání také Jany Svobodové, markeťačky pro podnikatelky ve službách.Nahlídněte pod pokličku podnikání Jany Svobodové a jejích marketingových metod.? Je pro Janu e-mailing „nutným zlem“?? Nebo prospěšným nástrojem?? Co funguje, a jak sbírá Jana kontakty? ? Jak má nastaveny svoje kurzy? Podívejte se na rozhovor a inspirujte se....

Jak checklisty zachraňují zákazníky

Víte, jakou nejdůležitější dovednost by měl umět dobrý magnet na kontakty? Nabídnout konkrétní řešení problému. Existuje zlaté pravidlo: Úspěšně vytvořený magnet na kontakty poskytne zákazníkovi obrovskou hodnotu do pěti minut od přihlášení k odběru vašeho newsletteru. To je samozřejmě zkušenost získaná z praxe, než „pravidlo“ jako takové. Magnety nemusí být dlouhé několik stránek. Skutečnost je taková, že čím složitější a delší...

Tajemství marketingového nástroje, který je zcela zdarma

Aby si vás dnes v širokém online světě někdo všiml, musíte jít nad rámec toho, co dělají vaši konkurenti. Už nestačí dodržovat osvědčené postupy; musíte zákazníky vyzvat k akci. Jako u každého marketingového nástroje, i v případě e-mailového marketingu budete muset vyvinout určité úsilí a vytvořit si vlastní databázi odběratelů. Tento efektivní a cenově dostupný nástroj vám umožní osobně oslovit zákazníky...

E-mailingové tipy a doporučení nejen pro Coronadobu

V únoru jsem byla hostem v Radioporadně Českého rozhlasu, kde jsem mluvila o e-mailingu a doporučila aktuální tipy, které mohou využít nejen podnikatelé, kteří mají zavřené provozovny. S moderátorkou Jitkou Slezákovou jsme si povídaly o e-mailingu jako způsobu komunikace se zákazníky, budování důvěry a vztahu i jako nástroje nenuceného prodeje. Poslechněte si tady: záznam z rozhlasového vysílání s názvem: Nedovolte svým klientům, aby...

Moje cesta k e-mailingu

Při pohledu na jakýkoliv most, který vede přes širokou řeku, si vždy vzpomenu, jak jsem před mnoha lety seděla několik hodin u počítače a ručně odesílala tisíce e-mailů klientům. Nenáviděla jsem každý chystaný newsletter nebo prodejní nabídku, protože mi bylo jasné, jakou šílenou jednotvárnou práci mám před sebou. A ty nervy… Hlavně se nesplést! Poslat to jen jednou! Říkala...

SimpleShop- parťák online podnikatele

Když přemýšlíte o tom, jak prodávat svoje kurzy, webináře, e-booky nebo jak doručit svým klientům magnet-produkt zdarma. Rozhovor s Martinem Dostálem, majitelem služby SimpleShop, díky kterému mají nejen online podnikatelé možnost doručit svoje produkty a služby svým zákazníkům. Co všechno Simpleshop umí a čím je unikátní?   Začněte prodávat na automat již dnes. Jak pracovat s novými kontakty a zákazníky se dozvíte...

Jak spojit Google formulář a MailerLite

Jsou situace, kdy potřebujete použít Google formulář jako nástroj na sběr informací včetně e-mailu. Nemusíte ztrácet čas tím, že jednotlivé e-maily budete ručně kopírovat do vašeho e-mailingového systému. Zde je návod, jak vytvořit automatické spojení mezi Google formulářem a MailerLite e-mailingovým systémem. Chcete více informací o tomto odesílacím nástroji? Je zdarma a další parametry najdete tady přímo na webu MailerLite  ...

Jak si zjednodušit podnikání- rozhovor s Radimem Topičem z FAPI

Jak si zjednodušit svou práci a ušetřit čas, který můžeme využít zajímavějším způsobem? Podívejte se na rozhovor s výkonným ředitelem FAPI Radimem Topičem, který miluje, když věci fungují tak, jak mají a ctí jednoduchost a srozumitelnost. S Radimem jsme se potkali v roce 2013 na setkání podnikatelů a právě tam mě nadchnulo, jak jednoduše je možné na internetu prodávat a jaké všechny činnosti nemusím dělat...

Networkingová setkání podnikatelek

Před dvěma lety jsme se začaly scházet v Hradci Králové pravidelně každý měsíc. Už tehdy jsem chtěla, aby to byla setkání ryze podnikatelská, bez dětí a kojících témat. To se nám vede a všechny to velmi oceňujeme. Na pravidelné dávky inspirace, byznys zkušeností i praktických tipů jsem si zvykla a vždy se moc těšila. A nevynechala jsem ani jediné. Ani v Koronadobě...

Krizové řízení nejen v Koronadobě

Konkrétní tipy a doporučení, jak v této době řídit svoje podnikání a na co si dát pozor. Podívejte se na video zde:  

Jak zvládat stres nejen v koronavirové době

Jste zcela pohlceni obavami, strachem, emocemi, nemůžete se hnout z místa. Nevíte, co máte dělat. Vidíte jen, jak se váš sen hroutí. Je z této situace cesta? Nejenom v koronavirových dnech na nás často doléhá stres. Nyní zároveň doba, kdy potřebujeme dělat důležitá rozhodnutí, rychlá, ale správná. Reagovat na případné změny v našem oboru podnikání, v chování zákazníků, v dostupnosti zboži u dodavatelů a také...

Co nás může vést ke špatným rozhodnutím

Můžeme si být jisté, že rozhodujeme správně? Že nepodléháme klamu? A co když nás právě tento klam stojí peníze, čas i energii? A my tento stav ještě živíme a podporujeme. Jak? Představte si situaci, že sedíte v kině na opravdu hrozném filmu. Přes všechny úžasné reference a doporučení to je pro Vás ztráta času, chybí prvek zábavy, relaxu nebo nějaké myšlenky, která...