Je skvělé, když vás zajímá, zda čtenáři otevírají vaše e-maily. Kromě míry otevření ale existuje několik dalších faktorů a metrik, které je vhodné analyzovat při hodnocení úspěchu e-mailového marketingu.
Tyto faktory a metriky společně poskytují širší pohled na úspěch vašich rozesílek. Pomůže vám to také lépe porozumět reakcím vašich čtenářů, identifikovat silné a slabé stránky vašich kampaní a přizpůsobit svou strategii a obsah pro dosažení lepších výsledků.
Zde je několik příkladů:
O analýze e-mailingu mluvit také Lukáš Balek z Ecomailu ve své přednášce Analytika jako základ strategie! Jak to nastavit? kterou byla součástí konference Hvězdy e-mailingu.
Přednášku od Lukáše o tom, jak poznat, že se vám v e-mailingu daří si můžete pustit tady.
Propojme se:
Přidejte se do facebookové skupiny o e-mailingu a podnikání
Najdete tam další tipy, novinky a odpovědi na otázky.