
4týdenní online kurz ZDARMA
Jak začít s Mailerlite
Návod jak krok za krokem nastavit a používat MailerLite, aby vám šetřil čas a přinášel zisk. A navíc se naučíte funkční strategie e-mailingu.
termín kurzu:
8.2. - 8.3. 2021
Cena kurzu:
za referenci a zpětnou vazbu (testovací verze)
Uzávěrka přihlášek:
5.2. 2021
Chcete naplno používat MailerLite?
Objevte osvědčené postupy a triky pro bezproblémové používání tohoto e-mailingového nástroje. Naučte se základy automatizace a segmentace, klíčové strategie e-mail marketingu.
Proč se připojit ke kurzu?
- Naučíte se, jak nastavit MailerLite, aby vaše e-maily nepadaly do spamu.
- Dozvíte se, jak doručovat svoje online produkty a magnety automaticky (pdf, video, audio).
- Naučíte se, jak do MailerLite přenést svoje kontakty ze svých různých zdrojů.
- Zjistíte, jak e-maily tvořit jednoduše v editoru a šablonách, a jak posílat úžasné newslettery.
- Naučíte se, jak použít formuláře a budovat tak e-mailovou databázi.
- Ujasníte si, kdy a proč je nutné používat double opt-in a další povinnosti dle GDPR.
- Dozvíte se, jak nastavit základní automatizované odesílání e-mailů.
- Zjistíte proč a jak tvořit série (sekvence) e-mailů jako funkční marketingový nástroj.
- Objevíte kouzlo segmentace (třídění) kontaktů dle určitých vlastností pro zvyšování čtenosti vašich e-mailů i podpoření prodeje.
NAVÍC BONUSY pro aktivní účastníky:
- Kontrola vaší sestavené automatizace, odpovědi na dotazy.
- Návod, jak rozšiřovat databázi kontaktů i bez webových stránek.
Účastnice z mých předchozích kurzů už ví, jak na to



Kdo vás bude kurzem provázet?
Dana Hanousková
jsem expertka na e-mail marketing a automatizaci v online podnikání.
Pracuji s mnohatisícovými databázemi i se začínajícími podnikateli, kde vytvářím byznys strategie na míru a nastavuji e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.
Podnikám již 14 let a bez technických vychytávek, automatizovaných systémů, které sama aktivně používám, si nedovedu představit dlouhodobě udržitelný podnikatelský růst i zachování balancu mezi pracovním a rodinným životem.
Můžete vše dělat podle intuice a s každým zákazníkem komunikovat individuálně. Otázka je, zda v této zrychlené době zákazníci skutečně ocení, že musí počkat i na jednoduchou odpověď nebo na potvrzení objednávky. Nebo zda váš podnikatelský růst nebrzdí obava, jak budete zvládat nárůst klientů.
