Jak vytěžit z e-mailingu maximum

Rozhovor s Ondřejem Ratajským, expertem ze SmartEmailingu, českého e-mailingového nástroje. 👉 Jak vytěžit z e-mailingu maximum? 👉 Co dělat, aby měl mejling skutečné výsledky? 👉 Co určitě nedělat a jakých chyb se vyvarovat? 👉 Podívejte se na rozhovor a inspirujte se. SmartEmailing si můžete vyzkoušet na 14 dní zcela zdarma. Zkuste tady, jestli vám tento nástroj vyhovuje a těšte se na nové technické...

Konference jako magnet na kontakty

E-mail marketing a magnet na kontakty, fungují ještě? Rozhovor s Norou Šulíkovou,autorkou knihy Šťastie na dosah a zakladatelkou online konferencie SAMA SEBOU. 👉 Jak vnímá e-mailing Nora Šulíková? A jak jí pomáhá v podnikání? 👉 Je e-mailing mrtvý? 👉 Kdy posílat e-maily? 👉 Konference jako magnet na kontakty, co to znamená pro tvůrce a organizátora? Nora Šulíková, je certifikovaná transformační koučka, která pomáhá dosáhnout...

Jak poznat svého zákazníka

E-mail marketing, doručitelnost, otevíratelnost e-mailů a další tipy od Jana Spáčila, autora marketingového softwaru QUANDA. 👉 Jak poznat, co zákazník opravdu chce? 👉 Je otevíratelnost e-mailů 20% skvělé číslo? 👉 Je e-mailing vhodný i pro prodejce náhradních dílů na traktory? Poslechněte si rozhovor s Janem Spáčilem lektorem, online marketérem a autorem českého marketingového a e-mailingového softwaru QUANDA. Správa e-mailingu a nastavení e-mailingových...

Automatizace pohledem Jolany Novotné

Rozhovor s Jolanou Novotnou, pohybovou specialistkou, o jejích zkušenostech s e-mailingem v podnikání, automatizací, čistěním a budováním databáze kontaktů. Jolana Novotná absolvovala MasterClass Ziskový e-mailing, kde si dovednosti k tvorbě automatizací dále zdokonalila a již vidí výsledky nastavení, které ji zjednodušují podnikání a automaticky přivádí další objednávky. Přidejte se také do MasterClass TADY. Podívejte se na rozhovor a inspirujte se. Správa e-mailingu a nastavení e-mailingových nástrojů je...

E-mailing, nutné zlo?

Nahlídněte pod pokličku podnikání Jany Svobodové a jejích marketingových metod. E-mailing je součástí podnikání také Jany Svobodové, markeťačky pro podnikatelky ve službách.Nahlídněte pod pokličku podnikání Jany Svobodové a jejích marketingových metod.👉 Je pro Janu e-mailing “nutným zlem”?👉 Nebo prospěšným nástrojem?👉 Co funguje, a jak sbírá Jana kontakty? 👉 Jak má nastaveny svoje kurzy? Podívejte se na rozhovor a inspirujte se....

Líbí se váš e-mail spam filtrům? #1

Často se mě ptáte, proč vaše e-maily padají do spamu. Důvodů může být více. Od toho, co posíláte, přes nastavení odesílacího nástroje, až po reputace vaší domény.Když váš e-mail má některý ze spamových prvků, tak ho spam filtr odkloní a zákazníkům se buď nezobrazí vůbec nebo je nasměrovaný do spam koše. Můžete tomu jednoduše zabránit, zkontrolovat e-mail v nástroji MailerCheck.MailerCheck...

Jak ověřit doménu a nastavit DNS WEDOS + MailerLite

Pro zlepšení doručitelnosti vašich e-mailů a předcházení jejich označení za SPAM, doporučuji nastavit pro MailerLite tzv. DNS záznamy. Pokud vaši doménu máte zaregistrovanou přes hosting WEDOS, tak můžete využít podrobného videonávodu a krok za krokem postupovat a nastavit si DNS záznamy, i když nejste počítačový profík nebo IT kouzelnice. Pro přístup k návodu zadejte své jméno a e-mail. Po ověření vaší adresy vám přijde...

Jak checklisty zachraňují zákazníky

Víte, jakou nejdůležitější dovednost by měl umět dobrý magnet na kontakty? Nabídnout konkrétní řešení problému. Existuje zlaté pravidlo: Úspěšně vytvořený magnet na kontakty poskytne zákazníkovi obrovskou hodnotu do pěti minut od přihlášení k odběru vašeho newsletteru. To je samozřejmě zkušenost získaná z praxe, než „pravidlo“ jako takové. Magnety nemusí být dlouhé několik stránek. Skutečnost je taková, že čím složitější a delší...

Tajemství marketingového nástroje, který je zcela zdarma

Aby si vás dnes v širokém online světě někdo všiml, musíte jít nad rámec toho, co dělají vaši konkurenti. Už nestačí dodržovat osvědčené postupy; musíte zákazníky vyzvat k akci. Jako u každého marketingového nástroje, i v případě e-mailového marketingu budete muset vyvinout určité úsilí a vytvořit si vlastní databázi odběratelů. Tento efektivní a cenově dostupný nástroj vám umožní osobně oslovit zákazníky...

Máte milionové formuláře?

Jsou části formuláře, které rozhodují o tom, zda budoucí zákazníky vyděsíte nebo se budou těšit, až vyplní poslední řádek a kliknou na tlačítko. A správné vytvoření formuláře může také znamenat navíc 12 milionů dolarů. Formulář umístěný na webových stránkách nebo na speciální landig page (vstupní stránka) je ideálním prostředkem pro získávání kontaktů na zákazníky, zpětné vazby, registrování zájemců o naše služby nebo produkty...