Blog

7 kroků, jak začít s e-mailingem

Je mnoho důvodů, proč používat e-mailing. Je to typ marketingu, kdy využíváte získané kontakty na zákazníky. Je mnohem levnější než jiné marketingové kanály a někdy je dokonce bezplatným způsobem, jak cílit nabídku určitému segmentu zákazníků, u kterých je maximální pravděpodobnost, že nakoupí. Jen odešlete e-mail bez dalších nákladů. Jen využijete funkce e-mailingového nástroje. Dovedete si představit, že...

#2 Co se nepovedlo

Stala jsem se klientkou prodejce funkčního oblečení, mám zákaznickou kartu, kde jsem odsouhlasila zasílání marketingových sdělení, proto mi už několikrát přišel e-mail s novinkami na e-shopu této značky. Ale… Co myslíte, že se nepovedlo? Podívejte se níže na komentovanou ukázku zmiňovaného e-mailu. Vidíte text e-mailu? Ne? Já také ne. Šablona e-mailu zřejmě vůbec nepočítá s tím, že by čtenář...

Začínáme s e-mail marketingem: SmartEmailing

E-mail marketing je stále nejefektivnějším prodejním i propagačním nástrojem nejen online podnikatelů. Pokud ještě nepoužíváte žádný e-mailingový systém a hledáte srozumitelný český nástroj, pak můžete vyzkoušet Smartemailing. Tento nástroj si můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma a vyzkoušet jeho funkce a porozhlédnout se v aplikaci. V listopadu školí SmartEmailing zdarma ovládání nové funkcionality Automatizace- přihlášení je tady Podívejte se na video, které...

#1 Co se nepovedlo

Přihlásila jsem se k odběru novinek českého módního e-shopu. Po ověření e-mailové adresy a potvrzení odběru zpráv, jsem dostala jako poděkování slevový kupon. Ale… Co myslíte, že se nepovedlo? Podívejte se níže na komentovanou ukázku zmiňovaného e-mailu. V e-mailu nenajdete klikatelný odkaz, ani textový, ani pod obrázkem. Když klikáte na místech, kde byste očekávali, že se dostanete do e-shopu, kde uplatníte kód...

Jablečná revoluce- open rate 100%

Revoluce nebo změna u Apple Mail. Jaký je její vliv na e-mail marketing. Změna, která změní přístup k měření a sestavování e-mailingových strategií. Apple mění svoji Ochranu poštovních údajů (Mail Privacy Protection). Budeme jako odesílatelé úplně slepí? Co to znamená? U vašich klientů, kteří používají poštovního klienta Apple Mail, si od 20. září už nebudete jisti, zda váš klient...

Vlastní odesílací subdoména v MailerLite

Už jste si nastavili vlastní subdoménu k podpoření doručitelnosti e-mailů? Takto nastavená subdoména např. ve tvaru dopis.vasefirma.cz se bude ukazovat v hypertextových odkazech, v záhlaví e-mailu a všude tam, kde nyní byl nastaven zdroj e-mailingový nástroj MailerLite. Sladit svoji doménu s odesílanými e-maily z Mailerlite můžete nyní provést v hlavním menu (roletka v pravém horním rohu) – sekce Domains- sloupec „Domain alignment“. Toto...

Jak vytěžit z e-mailingu maximum

Rozhovor s Ondřejem Ratajským, expertem ze SmartEmailingu, českého e-mailingového nástroje. 👉 Jak vytěžit z e-mailingu maximum? 👉 Co dělat, aby měl mejling skutečné výsledky? 👉 Co určitě nedělat a jakých chyb se vyvarovat? 👉 Podívejte se na rozhovor a inspirujte se. SmartEmailing si můžete vyzkoušet na 14 dní zcela zdarma. Zkuste tady, jestli vám tento nástroj vyhovuje a těšte se na nové technické...

Konference jako magnet na kontakty

E-mail marketing a magnet na kontakty, fungují ještě? Rozhovor s Norou Šulíkovou,autorkou knihy Šťastie na dosah a zakladatelkou online konferencie SAMA SEBOU. 👉 Jak vnímá e-mailing Nora Šulíková? A jak jí pomáhá v podnikání? 👉 Je e-mailing mrtvý? 👉 Kdy posílat e-maily? 👉 Konference jako magnet na kontakty, co to znamená pro tvůrce a organizátora? Nora Šulíková, je certifikovaná transformační koučka, která pomáhá dosáhnout...

Jak poznat svého zákazníka

E-mail marketing, doručitelnost, otevíratelnost e-mailů a další tipy od Jana Spáčila, autora marketingového softwaru QUANDA. 👉 Jak poznat, co zákazník opravdu chce? 👉 Je otevíratelnost e-mailů 20% skvělé číslo? 👉 Je e-mailing vhodný i pro prodejce náhradních dílů na traktory? Poslechněte si rozhovor s Janem Spáčilem lektorem, online marketérem a autorem českého marketingového a e-mailingového softwaru QUANDA. Správa e-mailingu a nastavení e-mailingových...

Automatizace pohledem Jolany Novotné

Rozhovor s Jolanou Novotnou, pohybovou specialistkou, o jejích zkušenostech s e-mailingem v podnikání, automatizací, čistěním a budováním databáze kontaktů. Jolana Novotná absolvovala MasterClass Ziskový e-mailing, kde si dovednosti k tvorbě automatizací dále zdokonalila a již vidí výsledky nastavení, které ji zjednodušují podnikání a automaticky přivádí další objednávky. Přidejte se také do MasterClass TADY. Podívejte se na rozhovor a inspirujte se. Správa e-mailingu a nastavení e-mailingových nástrojů je...