Přidej se do MasterClass e-mailingu

#1 Co se nepovedlo

Přihlásila jsem se k odběru novinek českého módního e-shopu. Po ověření e-mailové adresy a potvrzení odběru zpráv, jsem dostala jako poděkování slevový kupon. Ale…

Co myslíte, že se nepovedlo?

Podívejte se níže na komentovanou ukázku zmiňovaného e-mailu. V e-mailu nenajdete klikatelný odkaz, ani textový, ani pod obrázkem. Když klikáte na místech, kde byste očekávali, že se dostanete do e-shopu, kde uplatníte kód nebo se alespoň podíváte, jaký má e-shop nabídku, nic se nestane. Chybí odkaz na logu, chybí menu, tlačítko s odkazem, nic nesměřuje na webové stránky e-shopu nebo jiné místo, kde mohu nakoupit.

Neexistující odkazy do e-shopu nejsou tak závažnou chybou. Zde přichází e-shop o peníze z prodeje, ale jako opravdový průšvih je chybějící patička e-mailu s možností se odhlásit a dalšími chybějícími povinnými informacemi dané legislativou např. kdo e-mail odeslal (identifikace odesílatele), upozornění na obchodní sdělení.

Jako další nedostatek spatřuji v nevyužití e-mailu jako prostředek podporující prodej. U slevových kódů tohoto typu doporučuji ohraničit časovou platnost slevového kódu, aby zákazník byl motivovaný se podívat do e-shopu hned a provést nákup.

Názorně jsem nedostatky vyznačila tady:

Chcete se vyvarovat chyb, využít e-mail jako prodejní nástroj a podpořit doručitelnost svých e-mailů? Přidejte se do e-mailingové masterclass tady.

Pomáhám podnikatelům se vyznat v e-mail marketingu a dosáhnout cílů, které si stanovili. Při mentoringu a konzultacích se zabývám nastavením strategie v podnikání a funčního marketingu. Jsem expertkou na e-mail marketing a automatizaci v online podnikání. Díky mým kurzům objevilo již stovky podnikatelů, že e-mail může být jak pečujícím, tak ziskovým prostředkem. Co jsem pro vás připravila najdete >> tady

Přidejte se do skupiny o e-mailingu a podnikání

  • Kategorie