Trávíte hodiny tvořením obsahu e-mailů, ale čtenáři na e-maily nereagují? Ve statistikách vidíte, že otevíranost je mizivá a 60% open rate je zatím vaším snem.
V přednášce, která je součásti online konference Hvězdy e-mailingu, se dozvíte, jak čtenáře zaujmout, aby vaše e-maily otevřeli a dostali se tak k obsahu, který jste nachystali.
Podíváme se na předmět e-mailu. Předmět e-mailu jsou první, co příjemce zprávy vidí ve své schránce, a určuje, zda čtenář e-mail otevře. Proto důležitost předmětu nemůžeme podceňovat. V přednášce se dozvíte, že tvorba předmětu není pouze copywriterskou disciplínou, ale je vhodné se na ně dívat také v technických souvislostech.
Protože nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem, je důležité myslet i na preheader. Co to je a jak s tímto prvkem v e-mailu pracovat? Podívejte se na přednášku níže.
Významným a někdy kontroverzním prvkem jsou emotikony. Zda je a případně jak je v e-mailingu používat, se podíváme v části třetí.
Podívejte se také na moje doporučení ve vztahu k podobě označení odesílatele a jaké klamavé taktiky nefungují jako prostředek pro dlouhodobé budování vztahu se zákazníkem.
Nestihli jste sledovat přednášky a rozhovory v online konferenci Hvězdy e-mailingu? Podívejte se tady, jaká témata a odborníci předávali svoje zkušenosti a praktické tipy. Záznamy jsou již k dispozici ke zhlédnutí.
Propojme se:
Přidejte se do facebookové skupiny o e-mailingu a podnikání
Najdete tam další tipy, novinky a odpovědi na otázky.