Jak přilákat čtenáře k otevření e-mailu

Trávíte hodiny tvořením obsahu e-mailů, ale čtenáři na e-maily nereagují? Ve statistikách vidíte, že otevíranost je mizivá a 60% open rate je zatím vaším snem.

V přednášce, která je součásti online konference Hvězdy e-mailingu, se dozvíte, jak čtenáře zaujmout, aby vaše e-maily otevřeli a dostali se tak k obsahu, který jste nachystali.

Podíváme se na předmět e-mailu. Předmět e-mailu jsou první, co příjemce zprávy vidí ve své schránce, a určuje, zda čtenář e-mail otevře. Proto důležitost předmětu nemůžeme podceňovat. V přednášce se dozvíte, že tvorba předmětu není pouze copywriterskou disciplínou, ale je vhodné se na ně dívat také v technických souvislostech.

Protože nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem, je důležité myslet i na preheader. Co to je a jak s tímto prvkem v e-mailu pracovat? Podívejte se na přednášku níže.

Významným a někdy kontroverzním prvkem jsou emotikony. Zda je a případně jak je v e-mailingu používat, se podíváme v části třetí.

Podívejte se také na moje doporučení ve vztahu k podobě označení odesílatele a jaké klamavé taktiky nefungují jako prostředek pro dlouhodobé budování vztahu se zákazníkem.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Nestihli jste sledovat přednášky a rozhovory v online konferenci Hvězdy e-mailingu? Podívejte se tady, jaká témata a odborníci předávali svoje zkušenosti a praktické tipy. Záznamy jsou již k dispozici ke zhlédnutí.

Pomáhám podnikatelům se vyznat v e-mail marketingu a dosáhnout cílů, které si stanovili. Při mentoringu a konzultacích se zabývám nastavením strategie v podnikání a funčního marketingu. Jsem expertkou na e-mail marketing a automatizaci v online podnikání. Díky mým kurzům objevilo již stovky podnikatelů, že e-mail může být jak pečujícím, tak ziskovým prostředkem. Co jsem pro vás připravila najdete >> tady

Přidejte se do skupiny o e-mailingu a podnikání

Najdete tam další tipy, novinky a odpovědi na otázky.

  • Kategorie