Naučte se praktické postupy, které potřebujete, aby vám
e-mailing přinášel peníze a šetřil čas.
online kurz
Ziskový e-mailing 2024
Zapište se nezávazně na seznam zájemců.
Dám vám vědět, o otevření tohoto online kurzu s praktickými postupy, strategiemi a názornými návody pro váš e-mailingový nástroj. Dám vám vědět, až budu kurz v roce 2024 opět otvírat.
Kurz je pro vás, pokud...
Jaká praktická témata na vás v kurzu čekají?
Základem celého kurzu jsou praktická témata a srozumitelné videonávody, které vás krok za krokem provedou všemi úskalími, které budete k ovládání e-mailingového systému potřebovat.
Vytvoříte první e-maily
Naučím vás vytvořit vaše první e-maily v editoru. Ukážeme si, jak využívat automatický obsah.
Zautomatizujete rozesílku
Nastavíme společně automatické odesílání vašic e-mailů. Po vyplnění formuláře, při spuštění prodejní kampaně, ale třeba i dalších specifických situacích.
Vyhodnotíte úspěšnost vašich e-mailů
Ukážeme si, jak číst statistiky rozesílky, na která čísla se zaměřit a co se z nich dozvíte o vašich odběratelích.
Začnete sbírat kontakty
Vytvoříme vaše první formuláře pro jednoduchý sběr kontaktů pro newsletter, ale i automatické odeslání vašich magnetů na kontakty.
Oslovíte stávající klienty
Ukážeme si, jak importovat vaše stávající kontakty - ať už při přechodu z jiného systému nebo rozšíření komunikace vaše e-shopu o e-mailing. UKážeme si, jak kontakty zálohovat.
Strategicky rozdělíte databázi
Začneme vaše kontakty členit do skupin tak, aby dostávali pouze e-maily, které je budou zajímat.
Splníte zákonné povinnosti
Projdeme spolu zákonem stanovené povinnosti - povinnosti dle směrnice GDPR, ověření e-mailu a souhlasu se zasíláním obchodních sdělení.
Získáte řadu užitečných informací navíc
Během kurzu získáte mnoho užitečných rad a tipů k vašemu e-mailingu nad rámec obsahu kurzu. Čeká na vás také několik bonusů pro začátečníky i pokročilé uživatele.
Jak je kurz členěný a která témata na vás čekají?
Modul 1 Sbírám kontakty
lekce 1: Vaše cíle v e-mailingu
lekce 2: Jsou vaše kontakty i vašimi klienty
lekce 3: Jak sbírat nové kontakty včetně povinností GDPR, obchodní sdělení
praktické: tvoříme formuláře pro sběr kontaktů
Modul 2 Píšu e-maily
lekce 1: Komunikační mapa
lekce 2: Typy e-mailů
lekce 3: Lákavý předmět a čtivý obsah e-mailu
praktické: tvoříme e-mail, šablony
Modul 3 Pracuji s kontakty
lekce 1: Vlastní pole kontaktů
lekce 2: Statistiky
lekce 3: Segmentace
praktické: rozdělení databáze dle společných znaků do skupin a segmentů
Modul 4 Běží to samo (automatiky)
lekce 1 Cesta zákazníka z pohledu e-mailingu
lekce 2 Automatizace a její principy v e-mailingu
lekce 3 Čištění databáze kontaktů
praktické: tvoříme scénáře- uvítací sérii e-mailů, výroční kampaně
Proč někteří e-mailingem vydělávají a jiným e-maily nikdo nečte?
Podívejte se do svých e-mailových schránek. Každý podnikatel používá e-mailing úplně jiným způsobem. Zajímá vás, jaký je rozdíl mezi podnikateli, kteří vydělávají e-mailingem i v této době a těmi, co jejich klienti nereagovali na e-maily ani dříve?
Není to tak, že při úspěšném e-mailingu musíte dělat něco nekalého, neetického nebo manipulovat lidmi.
Není to ani tak, že ziskovější jsou e-maily kratší, delší nebo graficky hezčí.
Jde o to, že úspěšní podnikatelé si jsou vědomi 2 hlavních faktorů, které mají v e-mailingu úspěch i v době krize:
-
-
Vědět kdy, co a komu posílat
-
Mít strategii (e-mailingu)
-
Už nestačí poslat e-mail jednou za čas nebo čekat, že zákazníci o vás vědí a sami nakoupí.
Ať už máte online podnikání nebo provozujete kamennou prodejnu a offline firmu, potřebujete, abyste se zákazníky byli v kontaktu i v online světě.
Nechcete čekat, až všichni ostatní zavedou do praxe svoje e-mailové kampaně a marketingové vychytávky v e-mailech, než si uvědomíte, že jsou potřebné.
Místo toho chcete...
Profesionálně komunikovat se svými zákazníky a úspěšně prodávat i přes e-maily
Co musíte kontkrétně udělat, aby se v e-mailingu dařilo.
- Naučte se komunikační strategie, které skutečně fungují i v této nejisté době.
- Získejte jasnou představu o tom, co a kdy budete svým klientům posílat.
- Upravte své e-maily tak, aby odpovídaly tomu, co vaši klienti v této chvíli potřebují.
- Nastavte si automatizované posílání e-mailů, abyste nejen šetřili svůj čas, ale i zvýšili prodeje.
- Upravte odesílání e-mailů tak, aby se odesílaly v určitý čas a určitým lidem.
- Pečujte o své zákazníky podle toho, v jaké prodejní fázi se právě nacházejí.
- Získejte návody a postupy, které potřebujete k funkčnímu e-mailingu.
Ziskový e-mailing
Připojte se k intenzivnímu online kurzu, kde získáte přesné strategie, které potřebujete k funkčnímu e-mailingu - za pouhé 4 týdny.
A navíc návody na SmartEmailing, MailerLite a Ecomail vždy k tématu, které budeme v kurzu probírat.
Tento kurz je pro vás, pokud chcete rychle začít používat e-mailing jako nástroj péče o klienty i jako prodejní prostředek - bez ohledu na to, zda potřebujete převést offline podnikání do online prostředí nebo chcete své stávající online podnikání podpořit nebo rozšířit.
Jak e-mailingový kurz hodnotí jeho účastníci?
Kdo vás bude kurzem provázet?
Mgr. Dana Hanousková
Jsem specialistkou na e-mail marketing a automatizaci s 9letou zkušeností v oboru a certifikovanou MailerLite expertkou pro Českou republiku.
Pracuji s mnohatisícovými databázemi i se začínajícími podnikateli, kde vytvářím byznys strategie na míru a nastavuji e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.
Podnikám již 18 let a bez technických vychytávek, automatizovaných systémů, které sama aktivně používám, si nedovedu představit dlouhodobě udržitelný podnikatelský růst i zachování balancu mezi pracovním a rodinným životem.
Mou původní profesí je právo, proto vás dovedu hladce provést i legálními změnami, kterých v posledních letech rapidně přibývá a řada z nich nemá jednotný výklad.