Máte pocit, že e-mailing je složitý, časově náročný nebo nevíte, jak na něj?
- Zkoušeli jste to už několikrát, ale vždycky to skončilo nedostatkem času, motivace nebo inspirace?
- Píšete e-maily, ale máte pocit, že se ztrácí v moři neotevřených zpráv?
Pojďte se naučit
- Jak přestat tápat a konečně začít pravidelně komunikovat se svým publikem.
- Jak vytvořit svůj první nebo další (lepší) e-mail – krok za krokem, jednoduše a efektivně.
A to všechno zdarma a v podpoře skvělé komunity, kde budou ti, co jsou na tom podobně jako vy!
Co vás ve výzvě čeká?
Jednoduché úkoly
Praktické tipy pro rok 2025
Moje podpora
Krátká videa
Facebooková skupina
Živá vysílání se záznamy
Co si z výzvy odnesete?
Za pouhé 4 dny vás naučím: Jak stanovit jasný cíl pro váš e-mail, aby měl smysl a přínos.
Jak vybrat téma, které vaše čtenáře zaujme.
Jak napsat poutavý předmět a strukturovat obsah, aby čtenář e-mail otevřel a přečetl.
Jak přidat výzvu k akci (CTA), která přiměje čtenáře jednat.
Jak dokončit e-mail a nachystat ho k odeslání, abyste mohli hned začít s pravidelným e-mailingem.
Reakce od účastnic z předchozí výzvy
Výzva byla super, děkujiDonutila mě pohnout zadkem a hlavně přišla v pravou chvíli.
Milá Dano, děkuji za výzvu, která mě konečně donutila po dlouhých měsících pohnout s věcmi, které jsem odkládala. Díky díky.
Chvílema jsem tě nesnášela.Na druhou stranu - obdivuju tvou důslednost, díky které "dokopeš" lidi k tomu, aby měli výsledky. Muselo ti to zabrat neskutečně času a příprava byla opět brilantní. Obrovský klobouk dolů!
Kdo vás bude výzvou provázet?

Dana Hanousková, specialistka na e-mail marketing a mentorka online podnikání.
Učím podnikatele, podnikatelky, copywriterky a virtuální asistentky zásadám funkčního e-mailingu tak, aby byli schopni využívat e-mailové kampaně a automatické scénáře jako prodejní prostor i jako místo pro tvorbu dlouhodobých vztahů a opakovaných nákupů a interakcí s klienty.
Těším se na e-maily, které během výzvy vytvoříte a budou základem vašeho ziskového e-mailingu.