Hvězdy e-mailingu
online konference
4. ročník proběhne na jaře 2025
Na konferenci načerpejte tipy a triky, které vám pomohou dosáhnout skvělých výsledků ve vašem e-mailingu.
• Dozvíte se, jak vytvářet vizuálně atraktivní e-maily, které zároveň přinášejí vynikající výsledky.
• Získejte know-how, jak dosáhnout vyšších otevíracích a konverzních poměrů
• Inspirujte se, jak přehledně a cíleně prezentovat novinky, akce a zajímavosti své značky v newsletterech
• Zjistěte, jak efektivně využít e-mailing k dosažení rekordních prodejů během sezónních kampaní.
• Naučte se, jak vytvářet oslnivé e-mailové kampaně, které přemění vaše potenciální zákazníky na loajální klientelu.
• Získejte praktické tipy a triky, jak optimalizovat vaši e-mailovou komunikaci a dosáhnout vynikajících výsledků.
Záznamy přednášek ze všech 3 ročníků konference
Získáte je jako bonus ke členství v online klubu Ziskový e-mailing
Některé přednášky z minulých ročníků konference:
Jak nalákat čtenáře k otevření e-mailu
Dana Hanousková
Dana je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. Vytváří byznys strategie na míru a nastavuje e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.
S Danou můžete spolupracovat na tvorbě byznys strategie při online konzultacích nebo v tématických MasterClass, kde učí, jak úspěšně používat e-mailing v podnikání.
Miluje networking a tvorbu smysluplných propojení.
Jak tvořit úspěšné newslettery
Martin Kavka
Martin původně jako novinář psal o sportu, teď už mnoho let píše pro firemní magazíny nebo weby. Baví ho chytrý obsah a marketing s výrazným obsahovým přesahem. Proto se hodně věnuje newsletterům, obsahovému podnikání a ekonomice tvůrců.
Každý měsíc píše Newslettery, což je newsletter určený všem tvůrcům dobrých newsletterů (a dalších obsahových projektů), navíc spustil katalog obsahových newsletterů Blogletter.
Kromě toho má i pár dalších srdcovek – založil on-line slovník plný neologismů a slangu Čeština 2.0 a se svou ženou provozuju rodinné deskovkářství 4 Kavky.
“ Nejraději mám autentické, originální newslettery, ze kterých mají čtenáři užitek a které pomáhají budovat dlouhodobé vztahy.“