Získali jste nový kontakt do databáze.

Ale nevíte, co dál - a prodeje také nejsou takové, jak jste doufali?

 

Proč? Protože nevíte

JAK SPRÁVNĚ UVÍTAT SVÉ ZÁKAZNÍKY.

Naučím vás, jak z nového kontaktu získat maximum díky chytrému a neobtěžujícímu e-mail marketingu.

To, že e-mail marketing patří k nejefektivnějším a nejvýnosnějším marketingovým nástrojům, už víte.

Proto jste začali sbírat kontakty, vytvořili lákavý magnet, který vám získává nové e-mailové adresy,kam můžete zasílat svá obchodní sdělení. Možná dáváte docela dost peněz (nebo vlastního úsilí) do reklamy, která tento magnet propaguje.

Ale vaše prodeje tomu pořád neodpovídají.

Několik prvních e-mailů rozhoduje o tom, zda se vám podaří navázat se zákazníkem vztah, který otevírá cestu k prodejům.

Pokud vaše e-maily nemají pro zákazníka větší přidanou hodnotu, pravděpodobně navždy skončíte v některé z filtrovaných složek - nebo jen mentální složce zákazníka "tohle neotevírám". Pokud rovnou neklikne na tlačítko "Odhlásit se z odběru".

Pojďte se naučit, jak uvítací sérii nastavit správně!

Od 2. 5. 2022 s mojí osobní podporou a vedením.

Získání kontaktu není cílová páska.

Je to začátek vaší příležitosti vybudovat dlouhodobý obchodní vztah

a posílit vlastní značku.

Když s e-mailingem začínáte...

...často máte pocit, že získáním kontaktu, odesláním magnetu a prodejní nabídky, jste udělali všechno, co jste mohli. Když nekoupí, není to váš ideální klient...

Ve skutečnosti na první prodejní nabídku zareaguje jen málokdo. Řada zákazníků ale ráda nakoupí v okamžiku, kdy si získáte jejich důvěru. A budování důvěry chce svůj čas. Ten ale získáte pouze v okamžiku, kdy se váš potenciální zákazník rozhodne, že vaše e-maily stojí za to otevírat a číst...

3 automatické maily nestačí...

Úspěšný e-mail marketing vyžaduje chytře nastavenou uvítací sérii, která vašemu zákazníkovi přinese prospěch i v případě, že hned nenakoupí.

Po ní přichází čas na pokročilé a efektivní prodejní nástroje - jako je segmentace, personalizované prodejní kampaně a pravidelné neprodejní udržování vztahu a posilování důvěry.

Co na vás v kurzu čeká?

Odhalíte skrytý potenciál

uvítacích e-mailů

Naučíte se, jak využít až 90% otevíratelnost uvítacích e-mailů nejen pro okamžitý prodej, ale i pro dlouhodobé zaujetí zákazníka.

Zjistíte, jak budovat vztah

s novými kontakty

Ukážeme si, jak snadno upoutat pozornost nového zákazníka. Tak, aby měl chuť otevřít nejen váš první e-mail, ale i většinu těch dalších.

Vytvoříte si sérii uvítacích e-mailů

S nově získanými informacemi si vytvoříte svou vlastní sérii uvítacích e-mailů - s obsahem, který prodává a buduje dlouhodobé vztahy.

Inspirujete se na praktických příkladech

Důležité prvky uvítacích e-mailů odhalíte v reálných příkladech skvělých marketingových e-mailů. Zjistíte, že e-maily mohou být přitažlivé a čtenáře bavit.

Na konci tohoto kurzu budete mít nastavenou fungující uvítací sérii e-mailů. Získáte jasnou představu o tom, co v uvítacích e-mailech funguje a nefunguje - a dokážete nové znalosti opakovaně využít. Uděláte první krok ke zvýšení otevíratelnosti vašich e-mailů a otevřete dveře stabilním prodejům i dlouhodobému budování značky.

Kurz je pro vás, pokud...

Chcete zvýšit otevíratelnost marketingových e-mailů
Chcete prodávat dlouhodobě a stabilně, nikoliv jen nárazově
Víte, že potřebujete budovat vztah a důvěru se svými zákazníky
Chcete posílit povědomí a hodnotu vlastní značky
Chcete snížit míru odhlašování kontaktů z vaší databáze
Chcete potenciál vašeho e-mailingu využít naplno

Jak bude kurz probíhat?

Hned po uhrazení objednávky obdržíte přístupy do členské sekce, kde najdete 12 přehledných lekcí. Lekce jsou uvedeny videem a textovým přepisem, včetně názorných příkladů.
Pokud chcete využít společného startu, energii skupiny i motivaci ke studiu, začínáme 2. 5. 2022 společným startem. Následující 4 týdny vás budu provázet, poskytovat zpětnou vazbu a  vést kurzem k jeho dokončení.
Sami si určíte, jak rychle kurzem chcete projít. Je jen na vás, zda si materiály projdete a vše nastavíte najednou, nebo budete postupovat po jednotlivých lekcích ve společném startu od 2. 5. 2022.
K návodům a materiálům získáváte neomezený přístup po dobu 6 měsíců
Po zaplacení kurzu vám do e-mailu zašlu odkaz na Facebookovou skupinu ke kurzu a další organizační informace včetně přístupových údajů do členské sekce. V uzavřené facebookové skupině ke kurzu bude ke každému tématu1x týdně prostor pro vaše otázky.

Jak kurz hodnotí jeho účastníci?

Pojďme si ještě jednou zrekapitulovat, co na vás v kurzu čeká...

11 video lekcí s textovým přepisem
Video návody tvorby automatizovaných uvítacích sérií
Názorné příklady
Pracovní listy
Podpůrná facebooková skupina+ moje vedení kurzem, zpětná vazba a odpovědi na otázky

Uvidíme se v kurzu s mojí podporou?

ZAČÍNÁME 2. 5. 2022

BĚŽNÁ CENA: 3450 Kč

NYNÍ: 1900 Kč

Kdo vás bude kurzem provázet?

Mgr. Dana Hanousková

Jsem specialistkou na e-mail marketing a automatizaci se 7letou zkušeností v oboru.

Pracuji s mnohatisícovými databázemi i se začínajícími podnikateli, kde vytvářím byznys strategie na míru a nastavuji e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.

Podnikám již 14 let a bez technických vychytávek, automatizovaných systémů, které sama aktivně používám, si nedovedu představit dlouhodobě udržitelný podnikatelský růst i zachování balancu mezi pracovním a rodinným životem.

Mou původní profesí je právo, proto vás dovedu hladce provést i legálními změnami, kterých v posledních letech rapidně přibývá a řada z nich nemá jednotný výklad.

Mou vlajkovou lodí je jednoduchost a efektivita. Spolu můžeme hladce proplout všemi nástrahami, které se ve vodách e-mailingu skrývají - a bezpečně objevit novou zemi, kde vaše e-mailová komunikace není marketingovým střílením naslepo, ale spolehlivým nástrojem budujícím opravdové vztahy mezi vámi a vašimi klienty.