Získali jste nový kontakt do databáze.
Ale nevíte, co dál - a prodeje také nejsou takové, jak jste doufali?
Proč? Protože nevíte
JAK UVÍTAT SVÉ ZÁKAZNÍKY,
aby u vás nakoupili
Naučím vás, jak z nového kontaktu získat maximum díky chytrému a neobtěžujícímu e-mail marketingu.
To, že e-mail marketing patří k nejefektivnějším a nejvýnosnějším marketingovým nástrojům, už víte.
Proto jste začali sbírat kontakty, vytvořili lákavý magnet, který vám získává nové e-mailové adresy,kam můžete zasílat svá obchodní sdělení. Možná dáváte docela dost peněz (nebo vlastního úsilí) do reklamy, která tento magnet propaguje.
Ale vaše prodeje tomu pořád neodpovídají.
Několik prvních e-mailů rozhoduje o tom, zda se vám podaří navázat se zákazníkem vztah, který otevírá cestu k prodejům.
Pokud vaše e-maily nemají pro zákazníka větší přidanou hodnotu, pravděpodobně navždy skončíte v některé z filtrovaných složek - nebo jen mentální složce zákazníka "tohle neotevírám". Pokud rovnou neklikne na tlačítko "Odhlásit se z odběru".
Pojďte se naučit, jak uvítací sérii nastavit správně!
Získání kontaktu není cílová páska.
Je to začátek vaší příležitosti vybudovat dlouhodobý obchodní vztah
a posílit vlastní značku.
Když s e-mailingem začínáte...
...často máte pocit, že získáním kontaktu, odesláním magnetu a prodejní nabídky, jste udělali všechno, co jste mohli. Když nekoupí, není to váš ideální klient...
Ve skutečnosti na první prodejní nabídku zareaguje jen málokdo. Řada zákazníků ale ráda nakoupí v okamžiku, kdy si získáte jejich důvěru. A budování důvěry chce svůj čas. Ten ale získáte pouze v okamžiku, kdy se váš potenciální zákazník rozhodne, že vaše e-maily stojí za to otevírat a číst...
3 automatické maily nestačí...
Úspěšný e-mail marketing vyžaduje chytře nastavenou uvítací sérii, která vašemu zákazníkovi přinese prospěch i v případě, že hned nenakoupí.
Po ní přichází čas na pokročilé a efektivní prodejní nástroje - jako je segmentace, personalizované prodejní kampaně a pravidelné neprodejní udržování vztahu a posilování důvěry.
Co na vás v kurzu čeká?
Odhalíte skrytý potenciál
uvítacích e-mailů
Naučíte se, jak využít až 90% otevíratelnost uvítacích e-mailů nejen pro okamžitý prodej, ale i pro dlouhodobé zaujetí zákazníka.
Zjistíte, jak budovat vztah
s novými kontakty
Ukážeme si, jak snadno upoutat pozornost nového zákazníka. Tak, aby měl chuť otevřít nejen váš první e-mail, ale i většinu těch dalších.
Vytvoříte si sérii uvítacích e-mailů
S nově získanými informacemi si vytvoříte svou vlastní sérii uvítacích e-mailů - s obsahem, který prodává a buduje dlouhodobé vztahy.
Inspirujete se na praktických příkladech
Důležité prvky uvítacích e-mailů odhalíte v reálných příkladech skvělých marketingových e-mailů. Zjistíte, že e-maily mohou být přitažlivé a čtenáře bavit.
Na konci tohoto kurzu budete mít nastavenou fungující uvítací sérii e-mailů. Získáte jasnou představu o tom, co v uvítacích e-mailech funguje a nefunguje - a dokážete nové znalosti opakovaně využít. Uděláte první krok ke zvýšení otevíratelnosti vašich e-mailů a otevřete dveře stabilním prodejům i dlouhodobému budování značky.
Kurz je pro vás, pokud...
Jak bude kurz probíhat?
Jak kurz hodnotí jeho účastníci?
Kdo vás bude kurzem provázet?
Mgr. Dana Hanousková
Jsem specialistkou na e-mail marketing a automatizaci se 7letou zkušeností v oboru.
Pracuji s mnohatisícovými databázemi i se začínajícími podnikateli, kde vytvářím byznys strategie na míru a nastavuji e-mailing tak, aby šetřil čas, pečoval o klienty a prodával automaticky těm, kteří na to jsou připraveni.
Podnikám již 14 let a bez technických vychytávek, automatizovaných systémů, které sama aktivně používám, si nedovedu představit dlouhodobě udržitelný podnikatelský růst i zachování balancu mezi pracovním a rodinným životem.
Mou původní profesí je právo, proto vás dovedu hladce provést i legálními změnami, kterých v posledních letech rapidně přibývá a řada z nich nemá jednotný výklad.
Mou vlajkovou lodí je jednoduchost a efektivita. Spolu můžeme hladce proplout všemi nástrahami, které se ve vodách e-mailingu skrývají - a bezpečně objevit novou zemi, kde vaše e-mailová komunikace není marketingovým střílením naslepo, ale spolehlivým nástrojem budujícím opravdové vztahy mezi vámi a vašimi klienty.