Podnikáte a chcete více prodávat?
Jaké by to bylo, kdybyste o svoje stávající zákazníky pečovali a prodávali jim na automat? Bez vynaložení mnoha dalších hodin vašeho času.

E-mailing, co přináší zisk a šetří čas
Vstupte do intenzivního online kurzu a naučte se praktické postupy, které potřebujete, aby vám e-mailing přinášel peníze a šetřil čas.
Mějte díky promyšlenému e-mailingu vyšší prodeje bez dalších výdajů za reklamu.
Proč někteří e-mailingem vydělávají a jiným e-maily nikdo nečte?
Podívejte se kolem sebe, do svých e-mailových schránek. Každý podnikatel používá e-mailing úplně jiným způsobem. Zajímá vás, jaký je rozdíl mezi podnikateli, kteří vydělávají e-mailingem i v této době a těmi, co jejich klienti nereagovali na e-maily ani dříve?
Není to tak, že při úspěšném e-mailingu musíte dělat něco nekalého, neetického nebo manipulovat lidmi.
Není to ani tak, že ziskovější jsou e-maily kratší, delší nebo graficky hezčí.
Jde o to, že úspěšní podnikatelé si jsou vědomi 2 hlavních faktorů, které mají v e-mailingu úspěch i v době krize:
-
-
Vědět kdy, co a komu posílat
-
Mít strategii (e-mailingu)
-
Je zřejmé, že v této době, kdy se desítky a stovky lidí vrhlo do online světa, budeme ještě více čelit skutečnosti, že...
Už nestačí poslat e-mail jednou za čas nebo čekat, že zákazníci o vás vědí a sami nakoupí.
Takže ať už máte online podnikání a bojíte se, že vám nováčci a jejich úsilí a slevové akce odlákají zákazníky.
Nebo provozujete kamennou prodejnu a offline firmu, ale potřebujete, abyste se zákazníky byli pro jistotu v kontaktu i v online světě.
Dám vám důležitou radu, kterou vám jako byznys mentorka se 14letými zkušenostmi v podnikání mohu nyní dát:
Musíte provést změny v komunikaci se zákazníky. A musíte být při jejich zavádění rychlejší.
Nejdříve je třeba ale pochopit, proč to je tak důležité:
Každý den je stále více a více lidí, kteří v online světě zvýšilo svoji aktivitu nebo s online podnikáním právě nadšeně začalo.
Nechcete čekat, až všichni ostatní zavedou do praxe všechny marketingové vychytávky a tipy, než si uvědomíte, že jsou potřebné.
Místo toho chcete...
Profesionálně komunikovat se svými zákazníky a úspěšně prodávat i přes e-maily
Podívejte se, výrazné změny v online podnikání již probíhají... Nic se nevrátí zpět k tomu, jako to bylo dříve. Takže chcete mít vytvořený funkční e-mailing a vydělávat i v tomto období?
Protože tím se nejen "zbavíte konkurence", ale také se připravíte na přísun klientů a na profesionální péči o ně v budoucnu.
Co musíte kontkrétně udělat, aby se v e-mailingu dařilo.
- Naučte se komunikační strategie, které skutečně fungují i v této nejisté době.
- Získejte jasnou představu o tom, co a kdy budete svým klientům posílat.
- Vyberte si nejvhodnější e-mailingový nástroj a mějte ho s nejnižšími náklady nebo zdarma.
- Upravte své e-maily tak, aby odpovídaly tomu, co vaši klienti v této chvíli potřebují.
- Nastavte si automatizované posílání e-mailů, abyste nejen šetřili svůj čas, ale i zvýšili prodeje.
- Upravte odesílání e-mailů tak, aby se odesílaly v určitý čas a určitým lidem.
- Pečujte o své zákazníky podle toho, v jaké prodejní fázi se právě nacházejí.
- Získejte návody a postupy, které potřebujete k funkčnímu e-mailingu.

E-mailing, co přináší zisk a šetří čas
Připojte se k tomuto intenzivnímu online kurzu, kde získáte přesné strategie, které potřebujete k funkčnímu e-mailingu - za pouhé 4 týdny.
Tento kurz je pro vás, pokud chcete rychle začít používat e-mailing jako nástroj péče o klienty i jako prodejní prostředek - bez ohledu na to, zda potřebujete převést offline podnikání do online prostředí nebo chcete své stávající online podnikání podpořit nebo rozšířit.
"Ale já už e-maily posílám, tak se nic nového nedozvím"
To není zas tak úplně pravda. Stačí se podívat na zkušenosti, které mají moje klientky z předchozího kola tohoto kurzu. Ušetřete si hodiny a hodiny času při testování, zkoumání, pokusů a omylů.

"Jsem začátečník, nebudu tomu rozumět"




Takže ano, kurz bude pro vás přínosný, ať jste začátečnice nebo pokročilá uživatelka e-mailingového systému.
Musíte jen vědět, zda chcete používat tento způsob péče o klienta a/nebo také jako funkční nástroj prodeje.
Co je obsahem kurzu?

Modul 1
lekce 1: Vaše cíle v e-mailingu
lekce 2: Jsou vaše kontakty i vašimi klienty
lekce 3: Čím plníte klientovu schránku
Modul 2
lekce 1: Jak si správně vybrat e-mailingový nástroj
lekce 2: Co by měl váš systém umět a obsahovat
lekce 3: Přehled a porovnání systémů pro e-mailing
Modul 3
lekce 1: Komunikační mapa
lekce 2: Typy e-mailů
lekce 3: Na co si dát v e-mailingu pozor
Modul 4
lekce 1 Cesta zákazníka z pohledu e-mailingu
lekce 2 Základy segmentace
lekce 3 Segmentace (slučování, porovnání seznamů a přesouvání kontaktů)

online kurz
- 12 lekcí strategie e-mailingu
- pracovní listy
- podpůrná facebooková skupina
Kdo vás bude kurzem provázet?

Mgr. Dana Hanousková
Jsem specialistka e-mail marketingu se 7letou zkušeností v oboru.
Sleduji za vás všechny důležité novinky - ať už z pohledu strategie e-mailingu, technických detailů, nebo jeho právní roviny.
Mou původní profesí je právo, proto vás dovedu hladce provést i legálními změnami, kterých v posledních letech rapidně přibývá a řada z nich nemá jednotný výklad.
Mou vlajkovou lodí je jednoduchost a efektivita. Spolu můžeme hladce proplout všemi nástrahami, které se ve vodách e-mailingu skrývají - a bezpečně objevit novou zemi, kde vaše e-mailová komunikace není marketingovým střílením naslepo, ale spolehlivým nástrojem budujícím opravdové vztahy mezi vámi a vašimi klienty.